dinsdag 10 mei 2011

mijn laatste berichtje

na lang denken heb ik een besluit genomen. ik ga stoppen met dit blog. ik ben er spontaan mee begonnen en het heeft me veel plezier en voldoening gegeven. toch is het voor mij tijd om er mee te stoppen. thuis ga ik door met simpel leven, aflossen en bovenal genieten van ons gezin.
ik hoop dat ik jullie een klein kijkje heb kunnen geven in mijn leven. en wie weet heb ik sommigen van jullie zelfs wel geinspireerd.
ik wil jullie heel hartelijk bedanken voor al jullie lieve, grappige, hartverwarmende reacties en mailtjes. en ik wens ieder van jullie heel veel geluk toe.

veel liefs, lieke.

ps. ik zal het blog nog niet direkt verwijderen zodat degenen die dat willen nog recepten of ideetjes over kunnen nemen.

27 opmerkingen:

  1. He, dat is toch jammer hoor!!!

    Maar ik kan je besluit ook weer begrijpen!

    Heel veel succes met alles!

    Liefs,
    Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeej, wat jammer!
    Bedankt dat we mee mochten kijken en veel liefs!
    Wie weet lees je af en toe nog eens een blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lieke,
    ontzettend jammer dat je stopt met je blog! Maar ik snap het wel natuurlijk :-) Bedankt voor je mooie berichten, mij inspireer je in ieder geval! Succes met alles!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank voor je leuke en inspirerende blogs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat jammer! Maar ik begrijp je beslissing. Ik heb erg van je logjes genoten. Ik wens je alle goeds voor de toekomst.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor het kijkje in je lven en wie weet tot weer ziens

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hé was dit nou? Goh vind ik echt jammer hoor, maar ja ik merk dat het bloggen me ook heel veel tijd kost dus ik begrijp je wel. Succes verder en wie weet tot ooit?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. jammer, ik zal je inspiratie missen............

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg jammer!!!!Ik zal je stukjes echt missen, hoor!!
    Maar alle begrip!
    Heel veel goeds voor jou en je gezin!
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg jammer, maar zo te lezen heb je er goed over na gedacht. Blijf je nog wel bij anderen meelezen? Dan kunnen we daar nog eens van je horen hoe het met je gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jammer hoor, ik heb veel aan je ideeen gehad. Maar wie weet, in de toekomst?
    Alle goeds gewenst voor jou en je dierbaren.
    Lieve groet, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jammer, hoor. Maar ik begrijp je wel. Veel geluk in de toekomst en misschien tot schrijfs...ooit...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat jammer! Begrijp je wel hoor, het neemt wel wat tijd in en als je al ff bezig bent wat moet je dan nog allemaal vertellen :-D.

    Voor mij was je in ieder geval een grote inspiratie, dankzij jou heb ik de term consuminderen leren kennen en ben ik mijn eigen blogje begonnen.

    Veel succes nog met je aflossing en geniet van die extra vrije tijd dat je nu hebt!

    Groetjes Jessie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Bedankt voor het kijkje dat je ons in je leven gunde en de inspiratie die we bij je op konden doen.

    Ik ga snel nog wat receptjes van je blog uitprinten!

    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat jammer, maar ik begrijp je wel.Je inspireerde me, ik heb een aantal tips in de praktijk uitgevoerd met succes! Bedankt voor je leuke weblog, liefs en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook ik vind het heel jammer Lieke, ik genoot ontzettend van je blog en zeker ook je recepten en ideeen. Fijn dat je het niet direct gaat weghalen, ik zal de komende tijd even doorspitten wat ik nog wil gaan maken (bv. de bouillonbasis!).
    Heel veel succes!

    Groet,

    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Lieke,
    Dank je wel voor al je inspirerende recepten en tips, ik zal nog even kijken wat ik allemaal wil uitprinten en jouw give-away hangt hier prachtig aan de kast en ik geniet daar veel van. Heel veel succes, plezier, genieten van alles om je heen.
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja, jammer,maar het is voor jou de beste keus.
    We wensen je het allerbeste toe met je gezin!Ook zal ik nog even je recepten doorspitten.
    Een hartelijke groet,
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. bedankt allemaal voor jullie lieve reacties. het is hartverwarmend!

    lieve groet, lieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Lieke

    Jammer dat je stopt, want ik heb elke keer erg genoten van je blogjes! Deed er veel inspiratie aan op, heb van je geleerd. Heb zelfs een droogmachine aangeschaft o.a. na een berichtje van jou :-)

    Maar ik snap het wel, heb net zelf de knoop doorgehakt. Het is leuk, maar het kost ook best wat tijd. Ik wens jou en je gezin alle goeds!

    Groetjes Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jammer dat je gaat, maar je moet kiezen wat je zelf goed vindt!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. bedankt voor alle inspiratie die ik hier, stilletjes, oppikte. het beste toegewenst.
    groet, idelet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Lieke,
    Wat ontzettend jammer zeg dat je er mee stopt. Je inspireerde me echt en je had zoveel goede tips! Maar als het voor jou beter is dan is het de goede beslissing!
    Ik wens je het allerbeste toe met je gezin. Ik zal gauw je recepten nog eventjes doorkijken!
    Een hartelijke groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Lieke,

    Ik zie dat je besloten hebt om ermee te stoppen. Ik respecteer je beslissing maar ik vind het enorm jammer. Jammer, dat ik je vindingrijkheid zal moeten missen. Je goede ideeen, het geweldige recept van je brood wat ik nu al ruim 2 maanden met veel plezier bak. De kweekbakjes voor de plantjes, die ik met succes heb gemaakt en waarin mijn plantjes ontzettend goed groeien. Erg jammer. Maar ik wens jou en je gezin heel veel geluk en alle goeds toe!
    Eco-mama

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Lieke,

    Geen idee of je dit berichtje nog binnen krijgt, is natuurlijk al even geleden dat je bent gestopt.
    Heb net weer al je berichtjes doorgelezen, wat kan je toch hartverwarmend schrijven over eigenlijk alles wat je bezig hield.
    Heb heel wat pagina's geprint (weet niet wanneer het uit de lucht gaat). Zeker de bouillonbasis, maar ook je opbergsysteem voor de kruiden, je stoffen taartjes, de link voor het stokbrood bakken (heerlijk waren ze)en hoe jij zelf brood bakt (moet ik nog proberen).
    Ik had al eerder geschreven dat ik het jammer vind dat je ermee gestopt bent. Misschien ooit nog eens....

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Lieke,

    Ook ik vind het erg jammer dat je stopt! maar kan het wel begrijpen! ik kom er ook haast nooit aan toe om te bloggen, maar ik ga je tips ook zeker opslaan.
    wij komen vaak in Duitsland voor ons werk en ik wil ook graag de seitan gaan proberen :)
    hopelijk gaat alles goed bij jullie en misschien dat je ooit nog eens de tijd vind?
    Groetjes
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen